Sale Update до -40%: ще більше брендів з нової колекції FW 25/26
Чи відрізняються ціни та асортимент в інтернет-магазині SYMBOL від цін оффлайн в магазинах мережі?

Ні. Ціни та асортимент інтернет-магазину і оффлайн-магазинів SYMBOL ідентичні. Виняток – наявність спеціальних акцій та дисконтна програма для зареєстрованих користувачів сайту.

Які способи доставки є в інтернет-магазині SYMBOL?

Доставка замовлень нашого інтернет-магазину здійснюється декількома способами:

  • на обране вами відділення «Нова Пошта». Такий спосіб доставки можливий за умови оплати замовлення на сайті або якщо вартість замовлення не перевищує 399 000 грн;
  • кур'єром компанії «Нова Пошта» за вказаною адресою. Такий спосіб доставки можливий за умови оплати замовлення на сайті або якщо вартість замовлення не перевищує 74 999 грн. Примірка товарів при такому способі доставки можлива тільки за домовленістю з кур'єром. Інтернет-магазин, на жаль, не може вплинути на можливість примірки;
  • самовивіз з бутика. Ви можете забрати замовлення самостійно у магазині мережі SYMBOL, якщо потрібний товар є в наявності. Якщо обраний бренд у магазині не представлений, відправка товару здійснюється іншими способами.
  • у поштомат “Нова Пошта”. Доставка у такій спосіб доступна за умови повної оплати замовлення на сайті або якщо його вартість не перевищує 29 999 грн.
Яка вартість та терміни доставки?

Відділення «Нова Пошта»

Безкоштовно
Термін доставки до 3 днів з моменту оформлення замовлення


Кур'єр «Нова Пошта»

Безкоштовно
Термін доставки до 3 днів з моменту оформлення замовлення


Поштомат «Нова Пошта»

Безкоштовно
Термін доставки до 3 днів з моменту оформлення замовлення


Самовивіз із бутика

Безкоштовно
Термін доставки до 3 днів з моменту оформлення замовлення


Як я можу оплатити товар?

Ви можете оплатити товар одним із декількох способів:

  • Післяплатою у відділенні «Нова пошта».
  • Банківською карткою на сайті. Або за посиланням LiqPay після розмови з оператором.
  • Готівкою в оффлайн-магазині (у разі самовивозу). В разі вартості замовлення вище 50 000 грн., оплата можлива виключно банківською карткою.

Магазин залишає за собою право у виняткових випадках коригувати правила обслуговування, включно з питаннями, що стосуються оплати.

Чи можу я зарезервувати товар в оффлайн-магазині?

Бронювання товару в офлайн-магазині

Ви можете скористатися функцією бронювання товару, який є в наявності в наших магазинах. Термін бронювання — 3 дні.

Як забронювати:
1. Оберіть бажаний товар на сайті та перевірте його наявність у магазинах.
2. Оберіть магазин та натисніть «Забронювати».
3. Підтвердіть бронювання, вказавши своє ім’я та номер телефону.
4. Отримайте повідомлення з підтвердженням бронювання.
5. Завітайте до магазину та заберіть товар протягом 3 днів.

На який термін я можу зарезервувати товар при його замовленні в інтернет-магазині?

У вас є 3 дні на прийняття рішення про покупку. Після закінчення цього терміну ми будемо змушені скасувати ваше замовлення. Подовження терміну резерву можливе за умови повної передплати, так само як і повторне замовлення одного і того ж товару.

Яку кількість товарів я можу замовити?

При оформленні замовлення ви можете обрати до 5 товарів, з яких не більше 2 можуть належати до однієї категорії.

Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Витрати, що стосуються відправки товару при його поверненні, ми беремо на себе. Надсилаючи посилку, виберіть «Оплата одержувачем».

Який гарантійний термін товарів?

Термін гарантії на товар залежить від його категорії, і складає від 30 до 60 днів. Інформацію про конкретний товар ви можете дізнатися у менеджера інтернет-магазину.

Чи можу я придбати подарунковий сертифікат?

Так, ви можете придбати сертифікати в оффлайн магазині. Зверніть увагу, що скористатися ними можна тільки за умов купівлі товару в одному з оффлайн-магазинів мережі SYMBOL. На замовлення в інтернет-магазині дія сертифіката не поширюється.

Що робити якщо товар не підійшов?

Ви можете розпакувати та оглянути товар в момент отримання замовлення. Якщо з яких-небудь причин товар вам не підходить, ви можете не оплачувати замовлення та доставку, а передати його посилкою за допомогою сервісу «Нова Пошта». Якщо ви вирішили повернути товар вже після його отримання та оплати, ознайомтеся детальніше з умовами обміну та повернення.

Чи можу я повернути / обміняти товар, який мені не підійшов?

Ви можете обміняти або повернути товар, який вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, етикетки, ярлики) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки та оплати (товарна накладна), крім товару, який не підлягає обміну і поверненню.
Зверніть увагу: під час дії деяких акцій та спеціальних пропозицій, можливе повернення тільки усіх товарів замовлення.

Як я можу повернути товар, який не підійшов?

У мережі магазинів SYMBOL передбачено кілька варіантів процедури повернення товару. Ви можете ознайомитися з кожним з них детальніше в розділі «Обмін та повернення».

Які документи потрібні для здійснення повернення?

Щоб повернути товар, вам потрібна товарна накладна та заповнена заява про повернення.
Після відправлення посилки повідомте менеджеру магазину номер товарно-транспортної накладної. Так ми зможемо відстежити та своєчасно отримати посилку, що прискорить процедуру повернення коштів.

Як я отримаю грошові кошти за повернутий товар?

Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, повернення грошових коштів можливе:

- якщо ви оплатили замовлення післяплатою у відділенні «Нова пошта», гроші повернуться на надану вами картку будь-якого українського банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару. Для повернення необхідно надати повні реквізити картки (ІПН, розрахунковий рахунок банку та номер картки). Цю інформацію ви можете отримати в банку, клієнтом якого ви є. Повний перелік необхідних реквізитів вам надасть менеджер інтернет-магазину;

- якщо ви оплатили замовлення банківською карткою на сайті, грошові кошти будуть автоматично повернені на ту картку, якою здійснювалась оплата товару, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару;

- якщо ви оплатили товар готівкою в оффлайн-магазині, повернення грошових коштів можливе як готівкою, так і на вашу банківську картку після надання всіх необхідних реквізитів (ІПН, розрахунковий рахунок банку та номер картки). Цю інформацію ви можете отримати в банку, клієнтом якого ви є. Повний перелік необхідних реквізитів вам надасть менеджер інтернет-магазину.

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Згідно із законодавством України обміну та поверненню не підлягають:
- білизна (натільна та постільна);
- купальні костюми;
- зубні щітки, гребінці;
- пір'яно-пухові вироби (подушки, ковдри);
- товари для новонароджених (пелюшки, соски);
- панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки, гольфи, панчохи);
- рукавички;
- парфумерія;
- аксесуари.

Чи можу я отримати додаткову знижку на товар? Чи є у вас товари зі знижкою?

Знижки на асортимент інтернет-магазину SYMBOL можливі в періоди розпродажу. Товари, на які поширюється дія знижки, ви можете знайти на сайті в розділі SALE.

Чи можу я оформити доставку замовлення в іншу країну?

Доставка доступна в країни Європи. Замовлення можна оформити також на symbol.fashion. З усіх уточнень звертайтесь до менеджера кол-центру.

Чому ціни на товари такі високі?

У нашому інтернет-магазині представлені тільки світові бренди й оригінальні товари високої якості, що зумовлює відповідну вартість.

Чи можу я оплатити замовлення будь-якої валютою, крім гривні?

Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті.

Який графік роботи інтернет-магазину?

Ви можете зробити замовлення в інтернет-магазині SYMBOL в будь-який зручний для себе час і день тижня. Менеджери інтернет-магазину працюють: пн-пт: 09:00-21:00, сб: 10:00-19:00, нд: 10:00-18:00.

Як застосувати промокод?

Промокод можна застосувати у відповідному полі в розділі «Оплата». Детальна інструкція знаходиться за посиланням.

Ваш кошик
Доставка
  • У відділення “Нова Пошта”
  • Самовивіз з бутика
Оплата
  • При отриманні після примірки
  • Онлайн - картою та Apple Pay
38 299 ₴Оформити замовлення
Схоже, ви вже вибрали багато товарів
Ви можете замовити не більше 5 товарів в одному замовленні.
Ми продаємо прикраси парами для дбайливого пакування. Будь ласка, додайте до кошика ще одну прикрасу — таку саму або будь-яку іншу.

Введіть номер телефону і ми передзвонимо Вам
для обговорення деталей замовлення

Дякуємо!

Ми зв‘яжемось з Вами для обговорення деталей замовлення