Правила повернення косметичних виробів та парфумерії придбаних в магазинах SYMBOL
1. На підставі Закону про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 – перелік товарів) вся парфумерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) до магазину. Це обумовлено санітарними нормами та правилами безпеки. Але є винятки з цього правила.
2. Гарантії якості:
SYMBOL продає тільки оригінальну продукцію, тому дає Вам гарантії та можливість безкоштовного повернення товарів тільки у виключних випадках. Повернення можливе за умови виявлення браку або неправильного товару. Це гарантує, що покупці завжди отримають якісні товари або можливість повернути гроші. Вся парфумерно-косметична продукція, яка доступна для придбання є належної якості.
SYMBOL гарантує відповідність товару заявленим характеристикам та оригінальності продукції.
3. Виключні випадки повернення:
Якщо при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти:
• Мають місце будь-які пошкодження упаковки;
• Товари не відповідають оригінальному зовнішньому вигляду;
• Товари не відповідають Вашому замовленню;
У цих випадках Вам достатньо відмовитися від замовлення і ми візьмемо на себе його зворотню доставку. Якщо у вас була передплата замовлення - ми повернемо кошти на вашу картку.
Звертаємо Вашу увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо - всі питання, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку, вирішуються з консультантом SYMBOL.
Якщо при перевірці товарів дома Ви виявите:
• Дефекти пульверизатора або дозатора;
• Пошкодження, які не можна було побачити при прийомі товару і не розкривши упаковку;
У цих випадках - Ви повідомляєте нам про проблеми, і після підтвердження менеджером відправляєте дефектні товари нам, зберігши всю упаковку і комплектацію товару;
• Після отримання товарів нами і підтвердження проблем - менеджери зв'яжуться з Вами і SYMBOL зробить заміну товару з безкоштовною доставкою, або відшкодування замовлення.
Ми не несемо відповідальності за зміну складу, кольору, упаковки або зміни аромо-композиції продуктів виробником.
Повернення коштів під час обміну чи повернення товару відбувається у формі, за допомогою якої було здійснено купівлю товару (готівка або перерахунок) протягом 7 календарних днів з моменту підтвердження повернення або обміну.
4. Термін та умови зберігання: Вся парфумерно-косметична продукція має Маркування на якому зазначено термін придатності та умови зберігання продукту, щоб споживач міг користуватися ним ефективно та безпечно.
5. У разі якщо косметичний засіб має дефекти, не відповідає заявленим характеристикам або покупець отримав товар неналежної якості, він має право вимагати повернення або обміну. Важливо лише дотримуватися всіх правил і процедур, які пропонує продавець.
6. SYMBOL не несе відповідальність за роботу служби доставки. Гарантія цілісності упаковки/товару при транспортуванні забезпечується службою доставки. Отримуючи замовлення, обов'язково перевіряйте наявність, цілісність та комплектацію товару. В іншому випадку довести, що товар було пошкоджено саме під час доставки, практично неможливо..
7. Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих (QR)-кодом товару. При зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника та документ, що підтверджує придбання товару саме у нас.
Наші оператори доступні за номером 044 365 94 94.
Якщо у Вас виникли якісь запитання, SYMBOL з задоволенням Вам допоможе!